۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۷۶۷۱۸۹

تسلیت مسئولان و شخصیت های حوزوی به آیت الله محمودی گلپایگانی 

تسلیت مسئولان و شخصیت های حوزوی به آیت الله محمودی گلپایگانی 
در پی درگذشت فرزند آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، شماری از مسئولان و شخصیت های حوزوی و کشوری و نیز مقامات محلی با حضور در بیت نماینده پیشین ولی فقیه در ورامین مصیبت وارده را به وی و دیگر بازماندگان تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در پی درگذشت فرزند آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، شماری از مسئولان و شخصیت های حوزوی و کشوری و نیز مقامات محلی با حضور در بیت نماینده پیشین ولی فقیه در ورامین مصیبت وارده را به وی و دیگر بازماندگان تسلیت گفتند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه، آیت الله فقیهی از اساتید درس خارج حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، جمعی از اعضای مجلس خبرگان رهبری، اساتید درس خارج حوزه و مسئولان استان تهران و شهرستان ورامین نیز با صدور پیام های جداگانه، تماس تلفنی و یا حضور در مراسم تشییع  با نماینده پیشین ولی فقیه در شهرستان ورامین ابراز همدردی کردند.

خبرگزاری رسا مصیبت درگذشت سید محمد محمودی را به آیت الله سید مرتضی محمودی، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و دیگر بازماندگان تسلیت و تعزیت گفته و برای آن مرحوم از درگاه الهی غفران و علو مقام مسئلت می کند.

ارسال نظرات